• Konkursy Scratch

      • Multimedialna Kartka świąteczna 

        • Klasy tworzyły interaktywne historyjki z elementami muzyki, grafiki, animacji i gry o tematyce bożonarodzeniowej.
        • Obowiązywał zakaz kopiowania z internetu [skryptów, postaci, obrazów, muzyki…].
        • Korzystano tylko z bibliotek Scratcha lub własnoręcznie stworzonych obiektów w programie Scratch.
        • Oceniano:
          • pomysłowość, innowacyjność, oryginalność…
          • "interaktywność"
          • efekty artystyczne
          • sposób zaprezentowania swojej pracy
          • stopień rozbudowania skryptów
          • powiązania między duszkami
          • wykorzystanie możliwości programu.

        Wyniki:

        1.  klasa VI 
        2. klasa IV  
        3. klasa VII 
        4. klasa V   

        grudzień 2018

         

    •  

      Konkurs „Scratch- grafika wektorowa”

      Swoje animacje stworzone metodą przekształceń w grafice wektorowej programu Scratch przesłali uczniowie klas III-VI. Wpłynęły 24 prace, komisja wyróżniła trzy: D. Wesołka, J. Wróblewskiej i A. Podlasińskiej.